op 1 na laatste bericht voor we naar Spanje gaan! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu op 1 na laatste bericht voor we naar Spanje gaan! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu

op 1 na laatste bericht voor we naar Spanje gaan!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Remco

06 December 2005 | Portugal, Lissabon

Hoi Hoi,

Ja ja nog maar 10 dagen en dan zit ik weer thuis op de bank. Zoals jullie nu wel weten vind ik het niet erg om terug te gaan. Ik hoorde we van mijn huisgenoot dat het erg koud is in Nederland. Daarom ben toch wel blij dat we hier vanaf nu eigenlijk alleen nog maar mooi weer hebben. Veel zon en ongeveer 15 á 18 graden. Ook als ik overmorgen in Spanje zit zal het weer een beetje meewerken. ´s Nachts is het hier wel iets kouder dan in Portugal maar dan kunnen we dus alvast een beetje wennen aan de barre weersomstandigheden in Nederland.

Genoeg over de toekomst!! Even over de afgelopen periode. Ik merk dat ik het bijhouden van de site en daarmee dus ook het bijhouden van mijn dagversalgen aan het verwaarlozen ben. Dit komt omdat we steeds dichter bij het einde komen van een toch wel hele leuke tijd. De laatste paar dagen hebben we ook besloten om nog zo veel mogelijk dingen te gaan doen die we nog niet gedaan hebben. Zo zijn we bijvoorbeeld naar de Erasmusstudenten discotheek/club geweest. We hebben musea bezocht het grote Jezus beeld en nog veel meer. Als je dan aan het genieten bent van al deze dingen en het mooie van wat dit land te bieden hebt is het ook wel jammer dat je weg gaat.

Zoals ik eerder al zei nog maar tien daagjes. Donderdag gaan we naar Madrid. Maandag komen we terug en dan zal de tijd echt snel gaan. Ik ga dan mijn kleding wassen en strijken zodat ik dit lekker schoon mee kan nemen naar huis. Hoewel we woensdag nog een kerstfeest hebben zijn we natuurlijk toch heel de week waarschijnlijk bezig met de terugreis. Ik zal nu nog even proberen om er niet aan te denken want we hebben nog een leuke tien dagen voor de boeg!!!!!!

Morgen zullen er weer nieuwe foto´s op staan en vanaf dan staat mijn site op Spanje waar we de komende dagen zullen verblijven. De achtergrond heb ik al een tijdje aangepast zoals jullie hebben gemerkt.

Groetjes voor nu.......