Tnx allemaal!!!!!! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu Tnx allemaal!!!!!! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu

Tnx allemaal!!!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Remco

28 November 2005 | Portugal, Lissabon

Hoi allemaal,

Ik wil iedereen aller eerst heel erg bedanken voor alle berichtjes. Hoewel ik niet zo erg terug wil als sommige tantes denken is het toch erg leuk om is een keer iets van jullie allemaal te lezen. En ik ben het zeker met je eens Hedwig, dat het thuis ook wel weer een beetje een sleur wordt. Maar hier kan ik dan een potje gaan darten met mijn maatjes die mij hard nodig hebben. Dat is ook een reden dat de vissen opgelucht adem kunnen halen. Wie wil er nu in de winter vissen als je lekker in een warme kroeg kunt zitten. Verder heb ik hier wel een dartbord gekocht Geer. Zo blijf ik een beetje in het ritme hé.
Wat ik ook leuk vind is dat er heel wat mensen aan mijn verjaardag hebben gedacht. Hierbij wil ik jullie dus ook allemaal bedanken voor de mailtjes, kaartjes en berichtjes. (Syl, Nicole en Raymond, Silvia, Emira, Raoul en de rest van de fam. en iedereen die ik hierbij vergeet.)
Ik ben op mijn verjaardag naar Benfica geweest. Ze speelde thuis tegen de nr 16 van de competitie. Freya had als verassing kaartjes voor me gekocht. Cindy wilde ook nog een keer naar een wedstrijd van Koeman dus met zijn drieen hebben we er een gezellige boel van gemaakt. Freya wilde het lang geheim houden en verzon een verhaal over het casino. Hier zouden we naar toe gaan en dan zou ik een pak moeten gaan kopen. Ik geloofde hier dus geen snars van mede omdat Freya niet goed kan liegen. Ik speelde het spel wel een beetje mee dus ik zou zeggen kijk naar de foto´s en ik hoor wel wat jullie er van vinden.
Nog iets meer dan twee weekjes te gaan en dan ben ik weer in het koude kikkerlandje. Ik zal dan ook maar niet zeggen dat het hier de komende weken gewoon zonnig met 18 graden wordt ook als we lekker in Madrid zitten.
voor nu groetjes van Freya en mij Laterzzzz.

• 28 November 2005 - 15:10

Cindy:

hey rem,
    was leuk he voetbal?!! leuker dan casino hihi. NOu nog drie weekjes en dan gaan we naar huis ( vind ik ook nie erg hoor ). We gaan er nog ff wat van maken! helemaal lossss!!! ciao........

• 29 November 2005 - 08:02

Joyce:

Het is goed te zien dat ze je in elk geval in een pak heeft gekregen. Je moet toch een beetje oefenen voor 2008, niet waar? haha

• 29 November 2005 - 15:51

Joyce:

Hoi!
    Wij inderdaad ook bijna naar huis. Kan niet wachten! Het heeft nu allemaal wel lang genoeg geduurd! Voor jullie nog iets langer, maar ook al snel! Nog heel veel plezier en geniet er nog even van! Tot in Rotterdam!
    Groetjes, Joyce

• 29 November 2005 - 23:01

Chantal:

hoi lieverd sexy hoor zo'n pak staat je wel mooi een beetje anders maar wel heel erg mooi en ben blij dat je een leuke verjaardag heb gehad en we zien je heel gouw weer lekker thuis he schat nou maak er nog wat van die even dat julie daar zijn hahahha en we zien je heel snel thuis eindelijk dag lieverd en geef freya een hele dikke kus van mij xxx jes chantal

• 30 November 2005 - 18:00

Silvana:

hey remco en freya
    hoesty?hiero goed
    zijn jullie nog naar dat concert in madrid geweest?
    hier gaat het heel goed sorry dat we die drop niet mee hebben gestuurt maarja binnenkort kunnen jullie genoeg drop eten hiero nou spreekse ciao groetjes
    silvana en lidy en joenoes

• 02 December 2005 - 14:47

Nicky:

REM wat staat dat pak je onweerstaanbaar SEXY!!!!!!!!!!!!!! :0) staat je echt goed! Leuke verjaardag gehad daaro???
    Heb lekker weekeind, ga sinterklaas vieren met mn familie! Doen jullie er ook nog iets aan???

Hou nog ff vol he.....
    Kus Nicky

• 05 December 2005 - 10:05

Chantal:

hoi lieverds we hebben al de hele week niks gehoord van julie we hebben wel gebeld ik dagt dat jullie deze zaterdag al naar huis kwamen stom he van mij maar ja ik zie julie dan wel volgende volgende week zaterdag hahahhaahahahahah dag lieverds groetjes en heel veel kusjes raoul en chantal