Maandag 21 november - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu Maandag 21 november - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu

Maandag 21 november

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Remco

21 November 2005 | Portugal, Lissabon

Hallo,

Hier ben ik weer. Zoals jullie gezien hebben heb ik aan de vraag voldaan om nieuwe foto´s op mijn site te zetten. Verder denk ik dat de site wel weer redelijk is bijgewerkt. Na de stage heb ik echt niets meer gedaan vrijdag zaterdag en zondag hebben we alleen boodschappen gedaan gegeten en gekaart.
Vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer naar school.

Jullie zien dat ik ben gestopt met dat olá en boa tarde gedoe........ Het is leuk hoor dat Portugees maar ik krijg steeds meer zin om terug te gaan naar Nederland. Ik heb het hier reuze naar mijn zin hoor maar het wordt een beetje saai allemaal. De komende weken hebben we twee presentaties verder hebben we of het concert van the black eyed peas of het reisje naar Madrid om naar toe te leven. Voor we weg gaan is hier ook nog een kerstfeest dus nog zat leuke dingen.

Op de foto´s kunnen jullie weer zien wat wij hebben gezien de afgelopen weken. Het zijn vooral mooie uitzichten en foto´s de voor zich spreken. De foto waar verlichting wordt opgehangen daarintegen niet. Hier hangen twee mannen lampjes op terwijl anderen uit alle macht proberen de ladder tegen te houden. Zouden zij dit niet doen dan zou de ladder dus de straat uit rijden en waarschijnlijk omkiepen.

Ik zou zeggen lees op je gemak alles door en ik lees wel weer wat julie er van vinden.

groetjes Remco.

  • 25 November 2005 - 11:13

    Chantal:

    hoi lieverd bedankt voor de foto's ze zijn weer hartstikke mooi hoor ik kan niet wachten tot julie weer hier zijn en gelukkig gaat het allemaal wat sneller nu he ik spreek je gouw weer doe freya de groeten en geef de een kus xxxx chantal

  • 26 November 2005 - 11:22

    Mama:

    hoi lieverds hier ben ik dan eindelijk met heel veel gedoe eindelijk internet het eerste wat ik ging bekijken was natuurlijk je site en het is een mooie site en zal er zeker noch heel erg vaak naar kijken en kan helemaaal nietr wachten tot je thuis ben en we missen je heel erg en vele kusjes aan freya van pa ma chan raoul en natuurlijk je opa en twee lieve pootjes van je hondjes xxxxxxxxx kusjes van ons allemaal

  • 26 November 2005 - 21:10

    Gerard Verburg:

    he gozer gaat goed daar.hier word het koud ,als ik jou was zou ik nog maar ff daarblijven,maar ja je heb natuurlijk geen dartbord meegenomen.dommmmmmmmmmmm groetjes geer es en senna

  • 27 November 2005 - 17:01

    Raoul:

    jajajaaja...het mag dan wel ijskoud hier zijn, maar Feyenoord heeft Heracles ingepakt met 7-1.....nog steeds een punt achter op PSV die ze over 2 weken gaan krijgen...nou das wat ik kwijt wou en zie je gauw wel weer...Laterssss Raoul

  • 27 November 2005 - 19:48

    Hedwig:

    He Remco
    Oke geen Portugal meer maar weer gewoon wat hollands gelul om je heimwee nog meer te versterken. Wethouder Pastors is afgetreden wegens zijn uitspraken over buitenlanders, de hoofdpiet gaat volgend jaar met pensioen, afgelopen weekend stond er met het noodweer 800 km file in Nederland, we hebben dit jaar toch een financiele meevaller van 3 miljard waarmee de staatschuld ingelost wordt, uit onderzoek blijkt dat het kleuteronderwijs teveel de nadruk legt op leren i.p.v. spelen en dit nadelig is voor de verdere ontwikkeling van kinderen, de pabo-opleiding moet dus weer worden aangepast, de kijkcijfers van Talpa vallen tegen en Connie Breukhoven gaat toch niet naakt in de Playboy poseren omdat de fotograaf die zij wilde hebben niet beschikbaar was. Kom maar snel terug!
    Ik ben blij dat ik toch weer wat over je culinaire onderzoek in portugal heb mogen lezen, vooral het portonderzoek vond ik intressant. Zodra jullie terug zijn moet je vooral dit gedeelte van je onderzoek maar eens bij mij thuis herhalen. Ben benieuwd of jullie nu voor Madrid of voor de Black Eyes Peas kiezen. Remco probeer er nog wat van te maken, bedenk dat als je eenmaal terug bent in Rotterdam het daar ook weer snel een sleur wordt en de reiskriebels spoedig terug zullen zijn. adios, de mazzel , Hedwig

  • 27 November 2005 - 20:07

    Lol Hebben Ik !!!!:

    hoiu gaat het nog een beetje daar in dat zonnige land ???? wij hebben alleen maar sneew hagel ragen en wind zo zaaaiiiiii o en nog bedankt voor de kadootjes . oja je bent vangaaaaag jarig !!!!! gEfeliciteerd hoe oud ben je geworden ????? ik 11 maandag i"m big big girl !!! jij uod mannetje opa!!!! ik ga nu een week op kamp met osgool dusssss grtoejes aan de zonnige portugezen en je vrouw ik ga ciao @#$%^&* lola@#$%^^&&** XXXXXXXX en npog een fijne portugeze verjaardag !!!!

  • 27 November 2005 - 20:14

    Hedwig:

    Oja Remco, ik vergat je te vertellen dat ik van de vissen in de wielewaalvijver het verzoek heb gehad of jij zolang mogelijk weg wil blijven. Eindelijk kunnen ze weer ongestoord rondzwemmen zonder dat jij ze daar misleidt met je hengel met een lekker wormpje eraan. blub, blub, blub van de stekelbaarsjes, snoeken en alle ander vissen uit de vijver

  • 27 November 2005 - 21:54

    Jona Eekhout:

    hahahah he homo....alles goed met jou en meisje fryea he???...jij moet snel terugkomen he, want we heb jou echt hard nodig he...groetjes golden hedgehog...hhahahaha

  • 27 November 2005 - 22:51

    Raoul:

    he gozer kheb je telefonisch al gefeliciteerd met je verjaardag, maar nu doe ik het ff met je beriggie...bij deze...en frey gefeliciteerd met je ventje...gozer kom gauw terug...zoals jona zegt we hebben je egt hard nodig...je bent een onmisbare schakel in ons team...groetjes raoul

  • 28 November 2005 - 09:08

    Silvana:

    hey remco en freya
    nog steeds daaro naar jullie zin mis jullie nog steeds hoor en freya volgende keer als je weer voor een half jaar weg ben leen ik je huis ;p geintje hiero is het koud nog net geen sneeuw maar het komt er aan nou groetjes silvana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Remco

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 39245

Voorgaande reizen:

14 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

Tour de West Europa

28 April 2013 - 10 Mei 2013

Florida de sunstate

02 Juli 2011 - 10 Juli 2011

Vakantie op Madeira

30 November 2007 - 30 November 2007

India en Nepal

17 September 2004 - 17 December 2004

Op stage in Portugal

Landen bezocht: