Eindelijk! deel 3 - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu Eindelijk! deel 3 - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu

Eindelijk! deel 3

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Remco

21 November 2005 | Portugal, Lissabon

Zondag 13 november

Deze ochtend bleek dat Freya en ik de goede keus hadden gemaakt. Het stappen was niet erg leuk en de meeste zijn ook snel weer naar huis gegaan. In het hotel konden we gebruik maken van een ontbijtje. Roos en Cindy kozen toch maar voor de pastelaria omdat het een klein ontbijtje zou zijn. Freya en ik waagde het gokje omdat we wel een goed ontbijt konden gebruiken. Weer een goede keus! Na het ontbijt zaten we allebei tot onze kruin toe vol. Omdat de meeste toch wel gebruik maakte van het ontbijt sloegen we de lunch in porto over en zijn hierna meteen op weg gegaan richting Obidos.
In Obidos was er deze zondag een chocolade festival waar Freya wel even heel veel chocolade zou gaan eten. Jammer voor ons konden we hier geen geld pinnen en zoals zo vaak zaten we dus op het verkeerde moment zonde contant geld in onze zak. Het plaatsje hebben we hierdoor wel een stuk b eter kunnen bekijken ondanks de drukte. In de hoofdstraat kon je niet meer lopen en bij alle gebouwen stonden rijen van minimaal een half uur. Het is een prachtig oud stadje met witte huizen die allemaal een blauwe of gele rand hebben. Aan het einde toen we op de bus stonden te wachten heb ik nog een klein chocolaatje weten te kopen die ik met Freya heb gedeeld. Zo gingen we niet met lege handen terug naar Lissabon. Eenmaal thuis hebben we afspraken gemaakt om met zijn allen aanstaande vrijdag te gaan eten en daarna te gaan stappen. Zo verliezen we elkaar niet meteen uit het oog. Thuis gingen we meteen naar bed want de volgende dag konden we alle vier meteen door naar onze stage. Hiervoor moesten we er weer om 5:30 uit. Achteraf was het dus zeker goed dat we hebben geprobeerd om lekker te slapen dit weekend.