Ik ben weer thuis..... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Remco Buuren - WaarBenJij.nu Ik ben weer thuis..... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Remco Buuren - WaarBenJij.nu

Ik ben weer thuis.....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Remco

19 December 2005 | Nederland, Rotterdam

Hallo....

Zoals jullie hebben gemerkt heb ik mijn site niet echt goed meer bijgehouden sinds het tripje naar Madrid. Ik had het veel te druk met het "naar mijn zin hebben". Het is wel raar om na zo'n lange tijd weer terug te zijn. De eerste dagen zijn heel erg hectisch verlopen. Iedereen wil je weer zien en je wilt eigenlijk van alles tegelijk doen. Het was ontzettend leuk dat mijn zusje mee was met mijn oom en nichtje om ons op te halen van het vliegveld. Verder was het heel onverwacht dat thuis mijn ouders en Raoul op ons zaten te wachten. De rest van de week heb ik eigenlijk geprobeert mijn leventje hier in Nederland weer een beetje op te pikken. Freya is meteen weer aan het werk gegaan en ik heb inmiddels al weer een wedstrijd vogelepiek er op zitten. Hoewel we met 6-3 wonnen waren we niet echt tevreden maar de gezelligheid van mannen onder elkaar maakte het voor een groot gedeelte weer goed. Dat ga je toch missen hoor na drie maanden met alleen maar vrouwen. (niet dat dat zo vervelend is)
Ik zal proberen deze site nog even aan te houden dus ben je nieuwsgierig wat er zo al gebeurt in mijn leven lees dan even de laatste nieuwe berichten en bekijk natuurlijk de foto's.

  • 19 December 2005 - 14:58

    Raoul:

    He beest(eres),
    Leuk dat jullie er weer zijn..we hebben juliie best lang niet gezien...dus ben blij dat jullie weer voet hebben gezet op NL grondgebied. Tot Gauw DB(Deadly Baboemerang)

  • 22 December 2005 - 17:52

    Cindy:

    Hey rem en frey,
    Toch wel weer lekker hoor thuis zijn, vinden jullie niet?? vond Portugal echt tof maar er gaat niets boven Nederland hoor! Trouwens rem je hebt je site al weer bijgewerkt!! Ik ben niet zo vlot hoor, heb t erg druk ( met allerlei onzin maar goed ). Nou ik zie jullie weer op school denk ik.... groetjes Cindy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Remco

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 39270

Voorgaande reizen:

14 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

Tour de West Europa

28 April 2013 - 10 Mei 2013

Florida de sunstate

02 Juli 2011 - 10 Juli 2011

Vakantie op Madeira

30 November 2007 - 30 November 2007

India en Nepal

17 September 2004 - 17 December 2004

Op stage in Portugal

Landen bezocht: