tweede dag - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Remco Buuren - WaarBenJij.nu tweede dag - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Remco Buuren - WaarBenJij.nu

tweede dag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Remco

14 December 2005 | Spanje, Madrid

De tweede dag konden we natuurlijk niet zo makkelijk ons bed uitkomen. Op de planning stond een rondleiding door de stad. deze werd gegeven door een vriend van onze reisleiders. Dus nadat ik het ontbijt had overgeslagen ben ik naar de bus gegaan en heb hier het eerste halfuur voor me uit zitten staren. Tot nu hadden we de stad alleen in het donker kunnen zien maar overdag blijkt Madrid echt een hele mooie stad te zijn. Grote gebouwen en een enorme drukte maakte op bijna iedereen een grote indruk.

We bezochten de binnenstad. Hier bekeken we het paleis en nog een aantal andere gebouwen. ´s middags besloten we om met zijn allen te gaan eten in een tapa´s restaurant. Dit was ech heel erg lekker voor weinig geld.

Aan het einde van de dag was het tijd om eens gezellig met elkaar te gaan eten. Fernando en Rita hadden gekozen voor een buffet. Het eten was erg varierend en zeker heel goed te eten. Ik kan natuurlijk niet vergeten om dit te vermelden. Hierna ging een groot deel van de groep weer stappen. De Nederlanders en de Belgen besloten echter om meteen terug te gaan en eens lekker uit te slapen zodat we de laatste avond tot laat konden doorgaan zonder ons rot te voelen.