Derde dag - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Remco Buuren - WaarBenJij.nu Derde dag - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Remco Buuren - WaarBenJij.nu

Derde dag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Remco

14 December 2005 | Spanje, Madrid

Vandaag zou de leukste dag worden van deze trip. Niet dat het nog niet leuk was maar het kan altijd leuker. Op het programma stond weer een tour door de stad. De Belgen en de Nederlanders kozen ervoor om met de vroeg bus te gaan zodat we nog wat konden eten in de stad omdat we alweer het ontbijt hadden overgeslagen. Onze bus zou twee keer rijden dus wij gingen met de eerste rit mee. Nadat ook de tweede bus was gearriveerd(na een uur. te laat dus!!) Konden we beginnen met de tour. Toen we langs het stadion van Real Madrid reden veranderde de planning volkomen. Met eeen groepje van 5 wilde we erg graag het stadion bezoeken. Hiervoor kregen we een half uur en anders zouden we de rest van de groep weer zien in het park van Madrid. In het stadion was het zo leuk dat de twee voetbalgekke duitsers, een Braziliaans meisje ,Freya en ik er wel een uur voor nodig hadden om alles te zien. Bekijk de foto´s en je weet waarom.
Hierna zijn we met zijn 5-en naar het park gegaan met de metro. Hier kwamen we al snel een aantal groepjes erasmusstudenten tegen. De planning was dus veranderd. In plaats van verder te gaan met de rondrit mocht iedereen zijn eigen gang gaan. Later die middag liepen we met een hele groep naar de musea waar beroemde werken te zien waren van schilders als Picasso, Dalhi en Nederlandse en Belgische grootmeesters. Ook hier hebben we als groep heel erg van genoten. Freya herkende veel schilderijen die ze als kind al bewonderde in een van haar boeken. Na het gebruikelijke wachten op de bus kon het feest beginnen.......

Ik moest dit bericht nog even afmaken nu we weer terug zijn in Nederland. Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat we nog twee fantastische dagen hebben gehad in Madrid. We zijn de laatste avond nog tot laat gebleven in een club. De volgende dag hebben we op de terug weg nog een van de mooiste steden in Spanje bezocht. Het was een middeleeuws plaatsje met veel kasteeltorens en muren.

• 14 December 2005 - 15:25

Hedwig:

Ha Remco
    Ik ben blij dat jullie goed naar je tante geluisterd hebben en het reisje naar Madrid gemaakt hebben.I.p.v. the Black Eye Peas kan je nog altijd meedeinen op de nacht van Oranje in Ahoy.Ben benieuwd hoe dik je bent geworden na 3 maanden culinair onderzoek. maak er nog wat van en goeie vlucht naar huis adios hedwig

• 14 December 2005 - 16:55

Raoul:

Hey gozer
    Gelukkig zijn jullie over een paar dagen er weer. Chan kan het niet uithouden zonder jullie en wij van het darts ook niet meer echt zo. O ja en Feyenoord staat gedeeld eerste, maar dat wist je waarschijnlijk al :-)...Ennuh de groeten van iedereen uit Wild Thing....Latersssss Raoul

• 15 December 2005 - 22:06

Raoul:

Hey gozer,
    Je zal het misschien niet meer lezen, maar we hebben vandaag met 5-4 gewonnen van Flight One waar het 6-3 of 7-2 had moeten zijn. De westrijd tegen Rokwa gaan we verzetten naar volgende week zodat jij daar ook bij kan zijn. Nou pik ik zie je gauw weer!!!!

Groetjes uit Rotterdam,

Raoul (plus alle leden van WT)