na Madrid - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu na Madrid - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu

na Madrid

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Remco

19 December 2005 | Portugal, Lissabon

Terug van het tripje was de laatste week van onze stage inmiddels ingegaan. Het beloofde een drukke week te worden die achteraf echt voorbij is gevlogen. We hebben in deze week alle vakken afgerond en alle leerkrachten bedankt voor de tijd dat wij van hen les hebben gehad. Woensdag was er een kerstfeest waarbij we hebben opgetreden en een komisch toneelstukje hebben opgevoert over de verschillen tussen Portugal en Nederland. Deze dag en de volgende hebben we van iedereen die we nog geen gedag hadden gezegt ook afscheid genomen. De laatste avond zijn Freya en ik ook nog een keer naar het hardrock café geweest. Deze keer was het iets minder gezellig dan de vorige keer aangezien er nu geen live optreden was en omdat het ook super druk was. Ik zou de Belgische meiden ook nog laten weten wat we deze avond zouden gaan doen. Zo doende zijn we dus met zijn allen nog wat gaan drinken in een leuk tentje in het centrum van de stad. Hierna hebben we ook hen gedag gezegt en zijn Freya en ik door de stadspoort voor de laatste keer naar Cascais vertrokken om de volgende ochtend terug te keren naar het koude Nederland.......