Het was super!!!!!!!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Remco Buuren - WaarBenJij.nu Het was super!!!!!!!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Remco Buuren - WaarBenJij.nu

Het was super!!!!!!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Remco

08 December 2005 | Spanje, Madrid

Hallo,

De afgelopen dagen zijn wij zoals jullie weten in Spanje geweest. Behalve in Madrid hebben we op de heen weg en op de terug weg een andere stad bezocht. Ik zal proberen van elke dag een verslag te gaan maken. Zo kunnen jullie alles lezen over dit zeergeslaagde tripje.

Terug naar de orde van de dag. Het is nu maandag en ik heb net mijn laatste les muziek gehad. Nu is het dus echt aftellen geblazen. Nog 5 dagen en dan ben ik op weg naar het vliegveld. Voordat het zo ver is moeten we hier nog een aantal dingetjes afhandelen er moeten verslagen worden gemaakt voor een aantal vakken. Verder hebben we morgen al weer een groots afscheid feest in een club in de binnenstad van Lissabon. Jullie weten dat ik geen stapper ben maar tijdens het weekend heb ik het zo naar mijn zin gehad tijdens het uitgaan dat ik dit wel een goede afsluiter vind van onze Erasmus periode. Ik moet zeggen dat ik het op dit gebied wel met Freya eens ben. Als je het naar je zin hebt dan gaat de tijd te snel. Ik zou heel graag meer van dit soort weekenden willen meemaken. Maar ja de plicht in Nederland roept. En natuurlijk kunnen we in Nederland ook wel weer een paarfeestjes bouwen.

veel plezier met het lezen van de verslagen en het bekijken van de foto´s.

• 11 December 2005 - 18:44

Julie:

remco ik hou van je !!!

xxxx julie !!(je nichtje)