SORRY!!!!! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu SORRY!!!!! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu

SORRY!!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Remco

16 November 2005 | Portugal, Lissabon

Sorry!!!

Zoals jullie waarschijnlijk hebben opgemerkt is het er de laatste tijd niet van gekomen om de site bij te werken. Ik heb hier natuurlijk een goed excuus voor. Joyce is hier een weekje geweest. In mijn verslag wilde Joyce haar naam vier keer lezen. Ik heb heel lang nagedacht hoe ik de naam van Joyce vier keer in mijn verslag moest krijgen. We hebben zo veel met Joyce gedaan dat ik dit niet allemaal ga beschrijven dus het wordt moeilijk om Joyce dan minimaal vier keer in mijn verslag te zetten. Met Joyce hebben we eigenlijk evenveel gedaan als zonder Joyce dus vandaar dat Joyce een paar blaren had. Hierna zijn we een weekend weg geweest met 59 andere erasmus studenten. Dit was me het weekend wel. Veel gegeten, gedronken en gezien. Natuurlijk moet hier een uitgebreid verlag van komen. Dit zal binnenkort op de site staan net als het verslag van de week met Joyce en het verslag van de stageweek waar ik nu in zit. Ik kan alvast zeggen dat het onderwijs heel anders is hier in Portugal.
Nou genoeg getikt voor vandaag. Als je iets wilt weten of op iets wil reageren kan je natuurlijk een berichtje achter laten groetjes Remco.

• 16 November 2005 - 21:39

Joyce:

Kijk, dat zijn nou de berichten, haha! Negen keer mijn naam, lol. Helemaal goed! Bij deze krijg je weer een mooie verjaardagskaart.

• 17 November 2005 - 13:38

Raoul:

Ha stagelopers houden jullie het nog een beetje uit daarzo??
    Hier is het niet meer uit te houden...Er komen hele koude tijden aan hier in NL...dus hoop dat jullie winterkleren aantrekken hier naartoe anders bevriezen jullie....De groeten..