Donderdag Vrijdag Zaterdag en Zondag 20 t/m 23 okt - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu Donderdag Vrijdag Zaterdag en Zondag 20 t/m 23 okt - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu

Donderdag Vrijdag Zaterdag en Zondag 20 t/m 23 okt

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Remco

24 Oktober 2005 | Portugal, Lissabon

Olá,

Hier weer even een berichtje dat toch niemand leest of even laat merken dat hij of zij het gelezen heeft. Freya wilde dat ik elke week een berichtje zou schrijven omdat het dan een stuk overzichtelijker wordt. Dus bij deze......

Donderdag
Vandaag zijn we meet veel mokken toch maar weer naar school geweest. De lessen handvaardigheid worden steeds saaier. Als je hierna nog moet wachten op die talencursus dan benm je aan het einde van de dag echt een beetje gaar. In de vele tussen uren hebben we kaartjes gekocht net als vorige week om morgen weg te gaan. Deze week gaan we met de bus naar de algarve. Aangezien het daar wel lekker weer is een goede keuze.

Vrijdag.
De dag van het uitstapje dus. Eerst een lange reis van drie uur door de provincie Alentejo. Eenmaal in de Algarve hebben we het strand van Albufeira bezocht en een beetje bekeken hoe "het" vakantie gebied van Europa eruit ziet. Daarna hebben we ´s avonds de hoofdstad van deze provincie bezocht. Faro is een middelgrote stad met een leuk historisch centrum. Deze avond was in dit centrum een kermis die we natuurlijk niet links hebben laten liggen.

Zaterdag.
Natuurlijk hebben we vandaag lekkker uitgeslapen om vervolgens de contracten te gaan tekenen. Dit verhaal wordt eentonig maar het is nog niet afgelopen. De contracte klopte nog niet helemaal en Alberto was weer niet aanwezig. Ik hoop deze week te kunnen melden dat het in orde is maar we kennen de Portugezen nu wel een beetje dus.....
´s Avonds hebben we lekker lasagna gegeten.

Zondag.
Het plan voor vandaag was om eens lekker een stukje te gaan fietsen. Toen dit niet bleek te gaan vanwege te weinig fietsen bij het verhuur bedrijf zijn we maar op het strand gaan liggen. Ja je hoort het goed eind oktober zaten wij op het strand en was de zee zo lekker dat ik hier wel een duik in moest nemen. Van al dat zwemmen enz. krijg je honger dus hebben wij ons de pannekoeken van die avond heerlijk laten smaken.

• 26 Oktober 2005 - 17:38

Hedwig:

Bom dia Remco en Freya.
    Zo te lezen en aan de foto's te zien genieten jullie nog steeds volop van Portugal. De website is erg leuk om te volgen dus Remco geef het aub niet op. Ik merk wel dat je je vooral op culinair gebied aan het ontwikkelen bent, zijn daar ook studiepunten voor te halen? Net zoals de onderzoeken die jullie voor je studie verrichten in het nachtleven en in de Algarve? Hier in Nederland is het weer net zo mooi als bij jullie, 18 graden in eind oktober, lekker he. Wat nou gezeur over klimaatverandering door milieuverontreiniging. Om deze verontreiniging wat erger te maken heb ik vandaag een scooter gekocht die wel 23 km snel gaat. Dus als je in r'dam denkt wat zoeft daar nou voorbij dan ben ik dat. Nou globetrotters, het ga je goed en remco, blijf vooral schrijven. Houdoe tante Hedwig

• 27 Oktober 2005 - 08:41

Silvana:

ik ga weer in de wielewaal met joenoes wonen wabnt die stiefvader gaat het huis verkopen voor een maandje maar hoor
    oja hier is het gewoon 22 graden voor eind oktober is het heerlijk ghiero
    hoesty bij jou gr silvana

• 27 Oktober 2005 - 10:23

Chantal:

hoi schatten ik kijk elke dag op julie website hoor en lees alle berichtjes hahha je moet weer even die foto's van die dolfijnen er op zetten kan ik ze uitprinten voor mama dag lieverd nog heel veel plezier samen love you xxxx chantal

• 27 Oktober 2005 - 17:02

Regillio:

Hey neef ik zie dat je lekker in portugal zit van het weer te genieten daar. Ben je voor studie naar het buitenland of wil je gewoon wat van de wereld zien.? Ik hoop in ieder geval dat je een hele mooie tijd heb daar en ik wens je veel plezier Groeten je neefje