Woensdag 19 oktober - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu Woensdag 19 oktober - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu

Woensdag 19 oktober

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Remco

20 Oktober 2005 | Portugal, Lissabon

Nu we aan de 5e week in Portugal begonnen zijn krijgen we voor het eerst drama. De hele les wordt er alleen maar in het Portugees gepraat dus echt het goed volgen lukt niet. Gelukkig kunnen onze klasgenoten het vertalen en weten we nu wat we moeten doen tot aan december en dat is niet veel. 5 lesjes aan elkaar plakken voor kinderen van 0 tot 6. Na de les wilde Freya en ik nog even naar de film. Er draait op dit moment alleen niet echt een geweldige film dus hebben we wat gegeten en zijn toen naar huis gegaan. Hier vielen we als een blok in slaap. Blijkbaar zijn we gewoon over vermmoeid. Wel moesten we nog wel even wakker worden om weer te gaan kijken of de contracten voor het huis al in orde waren. Deze keer was de vrouw van Alberto er weer en zij heeft alle gegevens genoteerd en zaterdag is alles in orde. Thuis hebben we nog even gegeten. De groente die we twee dagen eerder gesneden hadden maar niet konden gebruiken i.v.m.het gas. Waren een beetje zuur en het was dan ook geen lekkere maaltijd.