berry berry nice!!! - Reisverslag uit Agra, India van Remco Buuren - WaarBenJij.nu berry berry nice!!! - Reisverslag uit Agra, India van Remco Buuren - WaarBenJij.nu

berry berry nice!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Remco

31 Juli 2008 | India, Agra

Dag 6

We zijn alweer 6 dagen onderweg. Voor ons gevoel zijn we hier net aangekomen maar toch hebben we al heel veel gezien zoals jullie hebben kunnen lezen. Bedankt trouwens voor de vele reacties nu al. We zijn nu in Agra en er is al weer heel wat moois bijgekomen wat betreft onze avonturen.
Avonturen wil ik het eigenlijk niet noemen. Ik zit met mijn luie westerse kont in een gekoelde bazaar 100m van mijn zeer luxe hotel vandaan. We worden in een bus met airco overal naar toegebracht en inderdaad valt de gezondheid niet tegen. Ook ik klop dit meteen af. Want Frey begint wel wat probleempjes te vertonen nu. Als we ergens zijn dan moeten we (gelukkig) nog wel alles zelf regelen, anders voelde ik me echt net een koning vanuit het rijke westen. En ja ook nuchtere Rotterdammers hebben gevoel. Die mensen op straat blijven moeilijk om te zien. Het verschil hier is zo groot rijk en arm leven in dezelfde straat. Voordat ik ook te lang van stof word moet ik dus snel iets schrijven van de afgelopen twee dagen. Na lang reizen en onderweg een mooi fort te hebben bezocht zijn we nu in Agra de stad van de Taj Mahal. Kort dus: "echt een wereld wonder". Voor de rest moet ik zeggen dat de tempels en forten heel erg mooi zijn of zoals men hier zegt "berry berry nice!"
Nu zitten we onze tijd dus uit achter de computer voordat we met de nachttrein vertrekken naar Varanasi.
"Tot schrijvens" Remco en Freya

  • 31 Juli 2008 - 14:34

    Anneke:

    hallo kids hier weer even een berichtje van ons wat een gave fotos zeg eindelijk krijgen we een beetje meer indruk van jullie belevenissen he je heb er nu ook een bld bij en wat voor beelden indiase taxi en olianten en tempels nou heel erg mooi hoor ik hoop nogmeer fotos van jullie te mogen zien nou ik ga weer eindigen en hoop dat jullie ons nog meer belevenissen zullen sturen want dat vindik toch echt wel gaafnou tot horens xxxen nog veel plezier pa en ma

  • 31 Juli 2008 - 14:38

    Anneke:

    ps rem me como gaat raar doen vandaar de foutjes moet snel tikken want hij valt steeds uit dus dat gr xxx ma

  • 31 Juli 2008 - 16:56

    Lola:

    hoooii Freyaa en Remcooo
    alles g0edd n0u met mij wle zker jjullie nu weg zijn :P wuahaah Geintje
    ik h00p dat jullie een leuke vakntie hebben Ik miss jullie h00r D0eiii
    -x- Lolaaaaa (K)

  • 31 Juli 2008 - 18:06

    Hedwig:

    Ja ja de avonturen houden niet op, kunnen jullie het sightseeing tempo een beetke bijhouden, anders kan je altijd thuis op de foto's en film nog zien wat je nou eigenlijk echt gezien heb, p.s. kunnen jullie wat lijkenas voor me mee nemen

  • 03 Augustus 2008 - 08:55

    Joyce:

    Hey daar,
    Leuk die foto's! Dat geeft het thuisfront weer een beter beeld van jullie omgeving. Ik moet zeggen dat het er heel mooi uitziet, ben toch wel een beetje jaloers nu. Het kan ook komen door dat verhaal over luxe hotels, haha.
    Let goed op elkaar en Frey, jij op je darmpjes en tot schrijfs!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Remco

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 39269

Voorgaande reizen:

14 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

Tour de West Europa

28 April 2013 - 10 Mei 2013

Florida de sunstate

02 Juli 2011 - 10 Juli 2011

Vakantie op Madeira

30 November 2007 - 30 November 2007

India en Nepal

17 September 2004 - 17 December 2004

Op stage in Portugal

Landen bezocht: