Time vliegt when you having fun! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu Time vliegt when you having fun! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu

Time vliegt when you having fun!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Remco

08 Augustus 2008 | Nepal, Kathmandu

Hoi beste lezers,

Hier ben ik weer met een berichtje over onze vakantie in het mooie Nepal. Dit keer niet meer vanuit Pokhara maar intussen zitten we al weer twee dagen in de hoofdstad Kathmandu. Hieruit kan je dus aflezen dat de tijd echt super snel gaat.

Van het rustige plaatsje Pokhara nu dus in de bruisende hoofdstad. Deze stad is al weer een stuk drukker en smeriger maar daarom niet minder mooi. Zoals je al de twee landen waar wij zijn geweest niet met elkaar kjan vergelijken kan je ook de verschillende steden niet met elkaar vergelijken. We bezochten hier de afgelopen dagen tempels, stoepa's en andere schitterende gebouwen, pleinen, musea en tuinen. Het is morgen alweer tijd om te vertrekken naar Nargargot een plek waarvandaan we bij heel mooi helder weer de Everest zouden moeten kunnen zien. Weinig kans dus!

We genietenm met volle teugen van de lekkere maaltijden uit Nepal zo hebben we een kookcursus gehad waarbij we heerlijke Nepalese gerechten hebben klaargemaakt en van hebben kunnen smullen.

Het komende bericht zal weer een stuk spannender zijn omdat we de volgende dagen op safari gaan, het mooiste plaatsje van Nepal gaan bezichtien en tussendoor nog even 22 KM gaan Raften. Voor nu dus bedankt voor de berichtjes en tot over een week!

• 09 Augustus 2008 - 17:21

Hedwig:

Hallo luitjes. Gelukkig ben je weer beter Freija en kan je je reis weer normaal vervolgen. Fijn dat jullie zo genieten. Ga nog even door en zorg dat je weer gezond en wel thuis komt. groetjes Hedwig