Mag ik blijven wonen in Pokhara??? - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu Mag ik blijven wonen in Pokhara??? - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu

Mag ik blijven wonen in Pokhara???

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Remco

05 Augustus 2008 | Nepal, Pokhara

Dag allemaal!

Hier weer even een berichtje van Freya. Ik ben vandaag gelukkig weer helemaal op de been. Zo'n antibioticaatje werkt erg goed.Ja ja ik heb geleerd van Tunesie dat zodra het niet goed gaat er gelijk een arts bijhalen. En geloof me, met 40 graden koorts meer dan een kilometer de grens over moeten lopen tussen allemaal oplichters in is geen pretje! Maar een lieve dokter op een been en ouderwetse krukken heeft me voor maar liefst 6 euro erg goed geholpen en ik heb eigenlijk geen dag van mijn vakantie hoeven missen.

Het was ook vandaag helemaal niet erg dat we niet mee hebben gedaan aan de trekking want de rest heeft precies dezelfde berg als wij kunnen zien en we zijn lekker een stukje gaan mountainbiken naar een tibetaans vluchtelingenkamp waar we souvernirs gekocht hebben. (als we niet alles gewoon zelf houden) Daarna hebben we een bootje gehuurd en zijn we een paar uur over het meer gaan varen. Nou dat meer is toch wel een klein paradijsje zeg! Mag ik hier blijven???

Vervolgens heb ik me net een uur laten masseren door een vrouwtje die dacht dat ze er 1000 euro voor kreeg ipv een heel klein deel van de 12.50 die ik moest betalen zo erg deed ze haar best. Ze heeft mijn benen zo goed gekneed dat ik nu de Mount Everest kan beklimmen! Remco is intussen naar de kapper geweest en ziet er weer piekfijn uit voor de 2.50 die hij moest neertellen. Alleen om de prijzen wil ik hier wel blijven wonen! Toch loopt het geld ongemerkt onze zakken uit omdat er hier zoveel te kopen en te doen valt. Ach als we blut raken laten we dreds groeien en blijven we al blowend hier op het meer drijven met wat bob Marley muziek op de achtergrond. Amders gaan we morgen naar Kathmandu de hoofdstad van dit land waar we 3 dagen zullen blijven.

ps; Hedwig, dat lijkenas heb ik voor je in mijn longen opgeslagen. Die rochel ik er wel voor je uit als we thuis zijn.

Groetjes van ons!

  • 06 Augustus 2008 - 07:51

    Anneke:

    lieve freya een leuk verslag zeg en natuurlijk is het heerlijk zon massage he als je zo ziek ben geweest en wat een prijzen zeg daar zou ik ook wel willen wonenmaar ja dan verdien je ook weer minder ach ja ieder voordeel heeft zijn nadeel zeg ik maar nou frey ik ben ook heel erg blij te lezen dat je weer opgeknapt ben zeg want het was wel schrikken hoor nou ben blij voor jullie en hoop dat derest van de vakantie goed zal verlopen nouxxxen en groetjes weer van pa en mauit rotterdam oja ps de fotos zijn heel erg leuk

  • 13 Augustus 2008 - 18:54

    Nicknack:

    Fje ik kom er ook wonen hoor!! Deal??? ;) weg uit dat saaie regenactige Kikkerland!

    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Remco

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 39256

Voorgaande reizen:

14 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

Tour de West Europa

28 April 2013 - 10 Mei 2013

Florida de sunstate

02 Juli 2011 - 10 Juli 2011

Vakantie op Madeira

30 November 2007 - 30 November 2007

India en Nepal

17 September 2004 - 17 December 2004

Op stage in Portugal

Landen bezocht: