even schuilen voor de regen. - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu even schuilen voor de regen. - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu

even schuilen voor de regen.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Remco

10 Augustus 2008 | Nepal, Kathmandu

Hoi hoi!
Hier weer even een berichtje van Freya. We zijn heerlijk aan het slenteren door een oud stadje en we zijn nu even aan het schuilen voor de regen. Dan toch maar weer even een berichtje. We hebben vannacht heel mooi op meer dan 2 km hoogte geslapen met een schitterend uitzicht over de bergen van de Himalaya super wakker worden zo. Daarna hebben we een mooie wandeling gemaakt door de bergen langs berghutjes enz enz. Erg leuk en een hele ervaring! ;)

Morgen gaan we raften en daarna op safari! Gelukkig zijn we allebei nog steeds gezond en dat gaan we blijven ook. (hoop ik want mijn kuurtje is op) Groetjes weer van ons vanuit het natte Bakthapur

• 13 Augustus 2008 - 17:36

Joyce:

Hey meis, wat leuk dat jij al je leuke ervaringen blijft beleven, haha. En Rem, ook leuk dat jij er ook bij mag zijn. ;)
    Geniet nog even van het laatste beetje vakantie en zo te lezen is deze reis zeer goed bevallen. Erg fijn!

xxx

• 13 Augustus 2008 - 17:37

Joyce:

PS: Dit stond eigenlijk in het vorige bericht maar die souvenirs ga je natuurlijk niet allemaal zelf houden!!!!! Zo!

• 13 Augustus 2008 - 17:45

Nicky Chicky...:

Moppiessss... hoe ist daar?? Ben jaloers grrr hahaha Nee hoor, vind t SUPER voor jullie, wil alles horen en alle foto's zien. Nog eventjes wachten moet ik... Al door de Ganges gezwommen? Ik wilde eerder mailen maar heb thuis ff geen inet en ben ook net terug van vakantie, hebben t lekker gehad, volg jaar gaan we t ook verder zoeken hoor.. hebben wel veel gesnorkeld, veel moois gezien!!
    geniet nog ff, kijk uit en als jullie terug zijn, let me know he!
    Dikke X uit het herfstachtige Nederland :S

• 13 Augustus 2008 - 18:46

Chicky Again:

Geweldig om jullie ervaringen te lezen! KUT dat t snel vanaf mn werk moet maar echt leuk om jullie hier te lezen, zijn jullie toch een beetje dichtbij :) ver weg maar eventjes dichtbij..
    En Fje, je bent uiteraard weer ziekjes geworden GRRRRR!! Why??? Nu gaat t alweer toch? Houden zo.. berry berry nice hahaha Geniet nog ff jullie laatste daagjes!

XXX