De eerste indrukken.... - Reisverslag uit Jaipur, India van Remco Buuren - WaarBenJij.nu De eerste indrukken.... - Reisverslag uit Jaipur, India van Remco Buuren - WaarBenJij.nu

De eerste indrukken....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Remco

27 Juli 2008 | India, Jaipur

Nou een cultuurshock zou het worden maar misschien ben ik te nuchter. Ja het is hier niet al te schoon en ja het is erg druk met elke seconde een toeter van iemand, maar het is vooral weer een `hele ervaring`(lol) om op een ander continent rond te lopen op je blote voeten weliswaar. Dat moest namelijk in de tempel die we bezocht hebben vandaag. Verder zijn we misschien ook nog wel te moe van het reizen en het tijdsverschil. Morgen een drukke dag met veel sightseeing en een lekker diner als afsluiting. We gaan nu echt ons harde matras opzoeken want twee dagen met maar een paar uurtjes slaapkan niet goed voor je zijn.

• 27 Juli 2008 - 22:28

Hedwig:

Wat leuk dat je er al zo snel wat opzet. Ben benieuwd wat er van je nuchterheid overblijft wanneer je in de leer gaat bij de sadhu's. Verheug me er erg op je naakt onder het as terug te zien.
    Heel veel plezier daar groetjes Hedwig

• 28 Juli 2008 - 15:55

Anneke:

wat leuk dat jullie al zo aktief zijn ben erg nieuwschierig wat jullie allemaal gaan beleven en apart dat je zo contact kan houden ik vind het superspannend nou nog heel veel plezier daar tot horens pa ma chantal en ollie

• 28 Juli 2008 - 19:30

Joyce:

hahaha, een hele ervaring! LOL
    Ik hoor Frey het tien keer per uur zeggen. Succes Rem! ;) En goed te lezen dat het allemaal wel mee valt. Hopelijk blijft het zo. Veel plezier daar en we lezen met spanning de volgende update.

xxx

Joyce