Maandag 17 oktober - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu Maandag 17 oktober - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu

Maandag 17 oktober

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Remco

19 Oktober 2005 | Portugal, Lissabon

Vandaag moesten we voor het eerst vanuit Cascais naar school toe. De gedachte alleen al zorgde ervoor dat Freya op haar bedje bleef liggen. Ik ben toch maar wel naar school gegaan en eigenlijk maakt het niets uit mits je de goede bus neem natuurlijk. (met een andere bus kom je er wel maar dan 15 minuten te laat)Het was weer een grappige muziek les maar wat we hier nou van leren. Het enige wat we ervan mee krijgen zijn leuke ideeen voor kinderen en daar gaat het om natuurlijk. Thuis aangekomen na de les bleek Freya net een half uurtje wakker. Ik zelf kon nog wel een paar uuurtjes slapen maar probeerde dit niet te gaan doen en ben voor de tv gaan ligggen. Geen goede keus want ook hier gingen de oogjes dicht. Dat maakte niet veel uit want we hadden niet veel te doen. We moesten nog wel even de contracten van het huis gaan tekenen. Aangezien roos en Cindy het een vergeten waren en we met zijn tweeen moesten tekenen ben ik maar alleen gegaan. Dan kan een ik tekenen voor Freya en mij en dan kan Cindy of roos het andere contract tekenen. Maar wat je al verwacht van een Portugees. Alberto was er niet en zijn vrouw was druk bezig met opruimen van het kantoor. Ik zei dat we dan maar een andere dag zouden komen met zijn tweeen. Weer thuis was het eigenlijk wel tijd om wat te gaan eten. Blijkt het dat we geen gas hebben. Ze zijn er een hele dag mee bezig geweest en uiteindelijk hadden we de volgende dag pas weer gas. We hebben dus tot bijna twaalf uur op gas zitten wachten voordat we besloten wat te eten te halen bij de indier waar we gisteren ook hebben gegeten.