Zondag 16 oktober - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu Zondag 16 oktober - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Remco Buuren - WaarBenJij.nu

Zondag 16 oktober

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Remco

17 Oktober 2005 | Portugal, Lissabon

De dag van de verhuizing. Na zo´n leuk nachtje is het moeilijk wakker worden. Als je dan ook nog eens heel het huis moet opruimen en schoonmaken is je humeur niet opperbest. Maar gelukkig zouden Cindy´s ouders en haar zusje(183cm) ons hierbij helpen. Toen alles stond ingepakt bleek dat het eigenlijk onmogelijk was om dit zonder taxi te doen. Naar de bus en vanaf de bus naar de trein hebben we het nog gedaan maar vanaf de trein in Cascais naar onze nieuwe woning hebben we toch maar de taxichaufeur het werk laten doen. Daarna konden we op ons gemak alles uitpakken een bakkie thee drinken en lekker wat gaan eten. Onze keus viel hiervoor op een indiaans restaurant. Freya en ik hebben al wat ervaring met deze restaurants en het is altijd erg lekker, erg gezellig, en erg goedkoop. Zo bleek ook deze avond er een om niet snel te vergeten.

• 18 Oktober 2005 - 19:09

Jessy ( Nichtje):

haloo remco
    h0e is het daar in het z0nigge portugal ?
    N0u hier in het k0ude nederland wel gezelig h0or :) morgen gaa ik gezellig met me vriendinnen naar walibi world en vrydag met me betse vriendin mee weekendje weg dan heb ik wel weer een leuke herfstvakantie gehad !
    Mis jullie wel h0or !
    maar duurt wel even v0or dat julie terig zyn :(
    h0u van jullie !_
    [K]0esjah Jessy

• 19 Oktober 2005 - 09:30

Julie ( Nichtje ):

Haloe Remco Alles goed:D?
    Met ons wel :D!!
    is het zonnig daar bij jullie:P!!
    Bij ons in het koude nederland niet :'(:(!!
    op dit moment regent het:P:(!!
    Maar zaterdag ga ik met mama papa naar bobbejaanland !!!:d
    Jessy gaat dan een weekendje weg en ik neem Vera mee :D !! leuk het ..!??
    nou ik ga weer he..!!!!
    (K) (L) Julie (L) (K)

• 19 Oktober 2005 - 09:31

De Koentjes:

REMCOO WE MISSEN JE WEL

DOEI X JES JULIE MARRY HANS EN JESSY (k)